تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

خط و نشان لاوروف برای غرب؛ با آتش‌بازی می‌کنند| جنگ جهانی سوم تنها به اروپا محدود نیست

لاوروف هشدار داد که جنگ جهانی سوم به اروپا محدود نمی‌ماند.

خط و نشان لاوروف برای غرب؛ با آتش‌بازی می‌کنند| جنگ جهانی سوم تنها به اروپا محدود نیست

رویداد ۲۴| مسکو می‌گوید غرب با اجازه دادن به اوکراین برای حمله به عمق روسیه که با موشک‌های ساخت آن‌ها صورت می‌گیرد در حال بازی با آتش است.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه با بیان این مطلب همچنین به ایالات متحده آمریکا هشدار داد که «جنگ جهانی سوم» تنها به اروپا محدود نخواهد ماند.

اوکراین هفته گذشته به منطقه کورسک روسیه حمله کرد و بزرگترین حمله خارجی به روسیه از زمان جنگ جهانی دوم را رقم زد. ولادیمیر پوتین هم پیش‌تر گفته بود که مسکو به این حمله پاسخ شایسته‌ای خواهد داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سرگئی لاوروف
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
0
1
حقته روس کثیف. تا تو باشی به ایران خیانت نکنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
0
0
حضور جسورانه زنان دوران انقلاب حاصل ازادیهای مدنی و حق رای و شغل دوران پهلوی بود که علاوه بر دلگرمی و تشدید فعالیت و جسارت مردان، موجب سست شدن برخورد ارتش با معترضان، و متاثر شدن سیاستمداران جهان نسبت به حضور گسترده و بی سابقه زنان کشوری عقبمانده مانند ایران شد که زنان قبل از دوره شاه جرات بیرون رفتن از خانه نداشته، و حتی پیرزنان انها از دیده شدن و بدون چادر پرهیز میکردند. تمام اقدامات خاندان پهلوی از همکاری با هیتلر و کشف حجاب و تبدیل ایران به کانون قدرت منطقه ای امریکا پس از پایان جنگهای جهانی، همگی زمینه ساز ظهور قدرت جهنمی کنونی بوده. رضا شاه ابله و امپراطور بی مغز ژاپن هرگز از خود نپرسیدند که چرا با هیتلر جنایتکار در جهت سلطه بر جهان همکاری میکنند و منافع ملی انها از اینهمه کشتار و ویرانی چه خواهد بود. اگر ادعای هیتلر در کشتار یهودیان براساس عقده های شخصی درست باشد که نیست، اینهمه جنایات هولناک از هیچ درنده ای بروز نمیکند که انسانهای بیگناه را بجرم دگرکیشی در اتش افکنند.
نظرات شما
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان